Luftwaffe: 25.03.1945

Dňa 25.03.1945 sa na letisko Piešťany presunula I. Gruppe SG 2, operujúca s lietadlami FW 190. Na letisku zotrvali do 31.03.1945, kedy sa letci presunuli na letisko Malacky - Nový Dvor.

Zdroje: www.ww2.dk;
Na Piešťanské letisko sa presunula z letiska Vát v Maďarsku opätovne v tento deň aj I./JG 53 pod velením Hptm. Lipferta. Napríklad Lt. Arno Fischer vzlietol vo svojom Bf 109G-10 "biela 7" z letiska Vát o 10:15 hod. a o necelú pol hodinu, konkrétne 10:40 hod., pristál na letisku Piešťany. 
Lt. Arno Fischer
V poobedňajších hodinách, o 15:00 hod. na poplach vzlietol Lt. Fischer opäť, tentokrát v messerschmitte Bf 109 verzie G-10 "biela 9". Spolu s ním vzlietol aj Fw. Richard Göbel, obaja od 2. Staffel. Vzlietli proti nízko letiacemu Liberatoru 1st Lt. Edmondsona od 456.BG. Nemeckí piloti prinútili Liberator pristáť. „Zostrel”  B-24 o 15:05 hod. bol nakoniec priznaný Fw. Göbelovi. Lt. Arno Fischer na udalosť spomínal:
“V skorých popoludňajších hodinách sme na naše veľké prekvapenie uvideli z letiska Liberator letiaci veľmi nízko, nie viac ako 200 metrov. Okamžite som sa rozbehol k svojmu „mlynčeku“, môj prvý mechanik nahodil motor a krížom cez plochu som odštartoval. Štart mojej dvojky som nesledoval. Štvormotorák už za ten čas preletel popri letisku. Dostal som sa bez problémov do palebnej pozície za bombardérom a vtedy som zbadal, že zbrane smerujú hore k oblohe. Jeden z motorov stál, a ďalšie mleli z posledných síl. Predletel som preto bombardér a urobil širokú pravú zatáčku smerom na Piešťany. Pilot ma pochopil, nasledoval a o niekoľko okamihov pristál na letisku v Piešťanoch. Neskôr v kantíne sme sa rozprávali a čudovali nad tým, koľko tento bombardér vydržal. V trupe sme našli asi 100 priestrelov”
Lt. Fischer pristál na letisku Piešťany o 15:15 hod.

Zdroje: FB Arno Fischer; www.ww2.dk; Prien J.: Pik As – Geschichte des Jagdgeschwader 53, Teil 3, Hamburk, 1991;